Loading

  • סעדיה גאון 24 תל אביב
  • printless@printless.co.il
  • יום א' - יום ה' 8-18

מדפסות לעסקים

מדפסות לעסקים

מדפסות לעסקים – קדמה הכרחית

עסקים כיום אינם יכולים להתנהל ללא מדפסות. בין אם הן משמשות להדפסה של חשבוניות, אישורים למיניהם, מסמכים לחתימה או כל שימוש אחר, המדפסות עוזרות ומקלות על העסק בהתנהלות השוטפת. כאשר עסק קטן נמצא בתחילת דרכו מספר הדפים המודפסים בד"כ אינו גדול ובעל העסק יכול להשתמש במדפסת ביתית טובה. ככל שבית העסק גדל, כמות ההדפסות גדלה ויש צורך ברכישת מדפסות לעסקים.

מדפסות לעסקים בצמיחה

מדפסות לעסקים נבדלות מהמדפסות הביתיות בתכונות שונות בשל הצרכים השונים בין ההדפסה הביתית להדפסה העסקית. במדפסות הביתיות כמות ההדפסות אינה גדולה ולכן מהירות ההדפסה (מספר הדפים בדקה) אינו דבר אשר יכריע עבור קניית מדפסת זו או אחרת. בעסק המדפיס כמות גדולה של דפים, מהירות ההדפסה כן באה בחשבון הבעד ונגד. במדפסות ביתיות, קניית מדפסת צבעונית היא שיקול במיוחד אם רוצים להדפיס תמונות בעוד שבקניית מדפסות לעסקים, אם יש צורך במדפסת צבעונית, אחת בדרך כלל מספיקה והשאר יכולות להיות שחור לבן. תכונות נוספות הבאות לידי ביטוי בקניית מדפסות לעסקים ולבית הם סוג המדפסת (בעיקר מדפסת הזרקת דיו מול מדפסת לייזר), יכולת הדפסה על שני צידי הדף, רזולוציה מקסימלית (חשוב יותר במדפסות צבעוניות ולהדפסת תמונות), האם יש צורך במדפסת משולבת (אין צורך ביותר מאחת כזו בד"כ), מהם מאפייני הרשת הקיימים (האם ניתן לחבר כבל רשת, wifi, או שאפשר להדפיס ממחשבים אחרים רק דרך שיתוף של מחשב ה-master) וכמובן, אחריות ושירות תיקונים למדפסות בעסק הינם דבר הכרחי וחשוב ביותר.

מדפסות לעסקים עם פרינטלס

במרבית המקרים גודל העסק מהווה מרכיב מרכזי בהחלטה ובקביעת הצרכים עבור מערך ההדפסה שלו (כמובן שעסק קטן להדפסות יוצא מהכלל במקרה זה). אנו בצוות המקצועי של פרינטלס, יודעים להתאים את המדפסות לעסקים השונים על פי גודל בית העסק וצרכיו. בפגישה עם הלקוח אנו מאפיינים עימו מהם הפרמטרים החשובים לבחירת המדפסות כגון מהירות ביצוע הדפסה, אמינות ותחזוקה, מחיר ועוד ומוצאים את המדפסות העונות בצורה הטובה ביותר לדרישות הלקוח.

 

פירוט נוסף על סוגי מדפסות לעסק.

פירוט נוסף על מדפסות מומלצות לעסקים.

למידע נוסף פנו אלינו